Vragen? Neem contact op via: t. 06 47 46 15 22|Gratis verzending in NL
Veel gestelde vragen2016-11-02T00:11:21+01:00
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?2016-11-06T14:54:13+01:00

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

De verzendkosten voor de retourzending worden niet vergoed.

Kan ik mijn bestelling retourneren?2016-11-06T14:49:30+01:00

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?2016-11-06T14:45:12+01:00

Ja, dat is mogelijk. Voor deze optie kunt u het beste een bericht sturen naar de klantenservice of gebruik maken van de chatfunctie.

Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kunt u contant betalen. Er is geen pinautomaat aanwezig.

Wie levert mijn bestelling?2016-12-09T12:26:01+01:00

Alle leveringen worden uitgevoerd door Postnl of DHL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. Postnl en DHL bezorgen op maandag t/m vrijdag en zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar u gemaild als uw pakket is afgeleverd bij Postnl of DHL.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?2016-11-06T14:39:58+01:00

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Indien u liever een product eerder wenst te ontvangen, kunt u dat aangeven tijdens het bestelproces.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?2016-11-06T14:38:01+01:00

De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is is de levertijd meestal 5-7 werkdagen. Heeft u vragen over de exacte levertijd? Dan kunt u het beste contact opnemen met met de klantenservice.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?2017-01-09T10:18:55+01:00

Wij brengen € 6,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor leveringen in België en Duitsland liggen de verzendkosten hoger.

LandLevertijdVerzendkosten
Nederland1 werkdag€6.95
België1-2 werkdagen€12.00
Duitsland1-2 werkdagen€12.00

Besteedt u meer dan €50? Dan is de verzending gratis.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?2017-01-09T10:21:06+01:00

Alle bestellingen worden na betaling indien voorraadig direct geleverd. Voor 16:00 besteld en betaald, morgen in huis.

Alleen indien u betaalt door middel van een bankoverboeking wachten we ontvangst van uw betaling af.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?2016-11-06T14:11:13+01:00

iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.

BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.

PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.

SOFORT Banking: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Duitse bank.

Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard, Visa of American Express creditcard.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?2016-11-02T00:10:03+01:00

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?2016-11-02T00:09:11+01:00

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?2016-11-02T00:08:33+01:00

Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail. Wanneer je de bestelling voor 16:00 plaatst, heb je meestal de bestelling de volgende werkdag in huis.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?2018-11-23T16:03:48+01:00

Ja, dit is mogelijk. Ons adres is Rijksweg 227, 6582 AA  Heumen. Wel graag even berichten dat u langs komt, zo weet u zeker dat er iemand aanwezig is.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)2016-11-02T00:05:59+01:00

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur en bevestiging zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Hoe plaats ik een bestelling?2016-11-02T00:04:24+01:00

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelmand” te klikken. Klik vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je de betalingsprocedure hebt afgerond, is de bestelling geplaatst.